مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-02سياسي

پنجشنبه های شهدایی| شهیدی که محافظ امام راحل بود و خار چشم منافقین


نامش قاسم بود؛ تقسیم کننده مهربانی میان همنوعانش از هنگام خردسالی تا جوانی، دمی از فکر خدمت به خلق و جان فشانی در راه اسلام و انقلاب رها نبود، - خبرگزاری فارس خنج؛ سیاوش ستاری: در تب و تاب گذر روزهای هفته باز هم به پنجشنبه ای دیگر رسیدیم،  پنجشنبه ای که حوالی غروبش، عطر شهید را در این صفحه جاری می کند و یاد می کنیم از آن سلحشورانی که در هیاهوی زمان چنان کبوتری از قفس رها گشته و به سمت معبود و سرمنزل مقصود پر زدند.

و حالا ما مانده ایم و شهیدانی که یادشان رسالتی است بر گردنمان تا مبادا از آن خون هایی که بر رگ های این زمین جاری شد غافل شویم، قرعه به نام قلم افتاده است تا جور امانت را بکشد و بنویسد از داغ آن لاله های آغشته به خون که در راه انقلاب و اسلام با دلی نترس و سری شجاع دل به دریا زدند، فدایی گشتند و امروز چشم دوخته اند به عمل ما.

شهرستان خنج از آن شهرستان هایی است که در راه انقلاب و اسلام، شهیدان بسیاری را به خصوص از میان جوانان تقدیم کرده است.

تقویم شهدای خنج را ورق می زنم تا رزق امروزم را از نام شهید بردارم می رسم به نامی پرشکوه و پاسداری جسور و غیور به نام حاج قاسم قاسمی .

دوران کودکی شهید قاسمی  در سال 1336 در خانواده ای متدین اهل روستای باغان شهرستان خنج نوزاد پسری به دنیا آمد که خانواده اش به پیروی از حضرت قاسم(ع) نامش را ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های شهدایی| شهیدی که محافظ امام راحل بود و خار چشم منافقین

پنجشنبه های شهدایی| شهیدی که محافظ امام راحل بود و خار چشم منافقین